Доставка і оплата

Доставка

Самовівоз із пункту видачі

Ви можете забрати своє замовлення без плати за доставку до м. Київ по вул. Пластова, 18, оф. 607

Товар на Ваше замовлення буде готовий до видачі протягом дня за умови наявності достатньої кількості товару.

Орієнтир, що замовлення готове до видачі - смс-оповіщення або дзвінок менеджера.

Доставка по Києву та передмісті

Вартість доставки по Києву 500 грн. при сумі замовлення до 3500 грн. Замовлення на суму понад 3500 грн. - доставка безкоштовно, крім великого габаритного товару.

Доставка, підтверджена до 11:00, виконується в день замовлення - з 13:00 до 19:00 години (не включаючи випадки форс-мажорних ситуацій) - за наявності товару на складі.

Товар доставляється до під'їзду або першої перешкоди. Кур'єр не залишає транспортний засіб.

Вартість доставки товарів за межі м. Києва становить 500 грн. + 10 грн./км в один бік від КПП до під'їзду замовника або першої непереборної перешкоди.

Самовівоз із відділення "Нова Пошта"

Ви можете отримати замовлення в одному з відділень транспортної компанії "Нова пошта".

Графіки роботи відділень та адреси Ви знайдете на сайті перевізника https://novaposhta.ua .

 Розрахувати вартість доставки.

 

 

Доставка товарів з габаритними розмірами узгоджується в індивідуальному порядку.

Термін доставки займає від 1 до 3 робочих днів з моменту оплати. Доставка тарифікується за загальною вагою замовлення.

Відправлення "Новою поштою" за тарифами "Нової пошти", не залежно від суми замовлення та куди їхати.

Оплата товару

Оплата готівкою

Оплата готівкою нашому кур'єру при отриманні товару.

У центральному офісі компанії, якщо Ви забираєте товар самовивозом.

Накладений платіж при надсиланні товару кур'єрською службою "Нова Пошта".

Накладним платежем відправляємо замовлення від 500 грн. Оплата товару при отриманні. Габаритний товар надсилається виключно за повною або частковою передоплатою (від 10%). Ви сплачуєте вартість доставки товару + 0,5% за страховку + 2% за пересилання грошей.

Оплата платіжними картками Visa та MasterCard

До оплати на сайті приймаються картки Visa та MasterCard. При формуванні замовлення вам необхідно вибрати в списку можливих способів оплати - сервіс LiqPay, після чого підтвердити замовлення. Далі ви будете перенаправлені на спеціальну безпечну сторінку банку, на якій вам необхідно авторизуватися та підтвердити оплату з вашої картки.

Послуги оплати банківською платіжною карткою на сайті надаються "Приватбанком".

Персональні дані обробляються за згодою.

Збереження ваших персональних даних гарантується:

  • дотримання міжнародних стандартів безпеки електронних платежів 3D-Secure;
  • технологією одноразових паролів One-time password;
  • сертифікатами Verified by Visa, MasterCard SecureCode;
  • моніторинг платежів 24/7 online.

Безготівкова оплата

Для оплати товарів за безготівковим розрахунком Вам необхідно при оформленні замовлення обрати тип оплати "Оплата на ТОВ з ПДВ", після чого заповнити рекомендовані поля. На вказану вами електронну пошту буде надіслано рахунок-фактуру.

Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар лише за довіреністю.

У разі отримання товарів фізичною особою-підприємцем, довіреність потрібна, якщо товар забирає не підприємець, а співробітник підприємства.

При оформленні замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю необхідно надати такі документи:

  • свідоцтво реєстрації підприємства;
  • свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
  • свідоцтво платника єдиного податку (за наявності).

Замовлення відвантажується після зарахування коштів.

Правила повернення пошкодженого товару

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки у випадку, якщо транспортній компанії не вдалося після кількох спроб доставити товар(и) через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:

  1. Подати претензію до транспортної компанії за пошкоджений товар(и)/посилку відповідно до вартості, зазначеної у товарній накладній, з обов'язковим подальшим збереженням копії претензії та всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення.
  2. Сповістити транспортну компанію та сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и).
  3. Вимагати від транспортної компанії безкоштовне повернення та повторну доставку товару або зафіксувати звернення для подальшого відшкодування витрат.

Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою. Наша гарантія не покриває ризику пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте товар при отриманні та у присутності кур'єра порівняйте вміст із пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за виявлені дефекти після отримання посилки. Якщо ваша посилка була втрачена транспортною компанією, ви маєте пред'являти претензію їй безпосередньо. Проте, зважте, що компанія доставки компенсує втрачені товари тільки в межах страхової суми, зазначеної у товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) у дві сторони (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар із гарантійною наклейкою "Tested".

Время генерации: 0.043, запросов: 61