Опис Дизельний генератор Matari MC250LS (mc-250LS)
Дизельний генератор Matari MC250LS (mc-250LS) забезпечить електрикою котеджне містечко, велике виробництво, СТО, будівельна ділянка, місце розробки та видобутку корисних копалин. Електростанція продукує електрику для одно- та трифазних ліній.
Основні особливості Matari MC250LS (mc-250LS)
Установки укомплектовані сучасними шумозахисними кожухами з двома глушниками, це забезпечує безшумну роботу генераторів (до 68 дБА).
Надійні двигуни зі світовими іменами ISUZU та Cummins забезпечують стабільну роботу електростанцій за різних умов їх експлуатації.
Верхньоклапанні, чотирициліндрові турбовані двигуни з інтеркулером та рідинним охолодженням, з частотою обертання 1500 оборотів за хвилину витрачають мінімальну кількість палива.
Масляний насос відкачування відпрацьованої олії дає можливість, у найкоротші терміни, провести заміну олії та експлуатувати генератор далі.
Перемикач переривання маси дозволить зберегти заряд акумуляторів під час зберігання генератора без експлуатації.
Завдяки італійському альтернатору MECC Alteгенератор змінного струму виробляє якісну електроенергію, за допомогою якої можна запитати техніку, чутливу до перепадів напруги.
Виконання У кожусі
Резервна потужність (кВт): 280 кВт
Номінальна потужність, кВт 250 кВт
Тип альтернатора: Синхронний
Кількість фаз Трифазний (380В)
Напруга: 220/380 В
Частота: 50 Гц
Автоматика АВР Є
Охолодження: Рідкісне
Лічильник мото-годин: Є
Двигун Cummins 6LTAA9.5-G1
Тип двигуна: Дизельний генератор
Об'єм паливного бака (л): 569 л
Витрата палива при 60% навантаженні (л/год): 28 л/год
Додаткова інформація: Верхньоклапанні, чотирициліндрові турбовані двигуни з інтеркулером та рідинним охолодженням, з частотою обертання 1500 оборотів за хвилину витрачають мінімальну кількість палива. Габарити, мм: 3900х1450х1900 мм Вага: 3420 кг Комплектація: Дизельний генератор Matari MC250LS
Документація
Упаковка Країна-виробник: Япония Гарантія, міс.: 24
Відгук про товар
Общие характеристики:
Додаткова інформація:
Верхньоклапанні, чотирициліндрові турбовані двигуни з інтеркулером та рідинним охолодженням, з частотою обертання 1500 оборотів за хвилину витрачають мінімальну кількість палива.