Райдер Husqvarna R420TsX AWD (9676484-01) компактний, високопродуктивний райдер з повним приводом, потужним двигуном Kawasaki V-twin, з підсилювачем рульового управління, легко впорається з великими і складними ділянками навіть за наявності пагорбів.
Основні особливості Husqvarna R420TsX AWD (9676484-01)
Унікальна рама кріплення XChange дозволяє швидко та без використання додаткових інструментів міняти приладдя.
Завдяки з'єднанню Bluetooth, ви зможете легко стежити за своїм райдером за допомогою програми Husqvarna Connect.
Обладнаний двома світлодіодними ліхтарями, запуском від ключа, регульованим кермовим колесом та зручною багажною рамою, R 420TsX AWD є відмінним вибором як для приватних власників, так і для тих, хто обслуговує спортивні об'єкти та готелі з великими територіями.
Постачається без деки, має широкий вибір навісного обладнання.
Повний привід (AWD) забезпечує тягу на нерівних, вологих та слизьких ділянках, а також на схилах. Це забезпечує надійну маневреність та рівномірне скошування навіть у складних умовах. Повний привід автоматично налаштовує тягу на всіх колесах залежно від ситуації та стану ґрунту.
Двигун Kawasaki V-twin, з верхнім розміщенням клапанів та системою мастила під тиском та фільтрацією. Поєднує виняткову потужність і крутний момент з економним споживанням палива та зниженим рівнем вихлопних газів
Унікальна муфта дозволяє швидко та легко змінювати навісне обладнання, не вимагаючи жодних інструментів. Будьте готові до нового завдання лише за хвилину
Кермо з підсилювачем робить водіння менш напруженим і комфортнішим, оскільки вимагає менше зусиль
Інтуїтивно зрозумілий дисплей з ЛМІ в реальному часі надає дані та рекомендації за допомогою візуальних символів та звукових попереджень, що полегшує роботу водія
Подвійна LED фара збільшує освітлену площу та забезпечує більш безпечну роботу у темний час доби. Покращує видимість як зблизька, так і на відстані
Система BioClip® (мульчування) подрібнює траву на маленькі шматочки, які швидко розкладаються та стають природним добривом, забезпечуючи неперевершені результати на ділянках газону, які часто скошуються.
Великий вибір ріжучих дек та приладдя робить фронтальну газонокосарку універсальною, тому її можна використовувати протягом усього року
Сервісна позиція на ріжучій деці полегшує очищення та обслуговування
Управління гідростатичною трансмісією здійснюється двома окремими педалями - для руху вперед та назад
Дека різальна обладнана опорними колесами, що повертаються, для гладкої роботи при виконанні поворотів. Колеса також запобігають пошкодженню поверхні газону
Задня вісь рухається у вертикальній площині для максимального зчеплення провідних коліс та їзди без ковзання на нерівних поверхнях.
Унікальна платформа сидіння автоматично змінює висоту під час переміщення сидіння вперед або назад для оптимізації положення оператора
Усі органи управління, включаючи регулювання висоти зрізу, розташовані ергономічно та легкодоступні з місця оператора
Просте та безінструментальне регулювання висоти рульового колеса для підвищення ергономіки та комфорту
Рульове колесо зі зручними та певними зонами захоплення з м'якою на дотик поверхнею та рукояткою для зручнішого керування. Швидке регулювання висоти без використання інструментів
Практичний утримувач для додаткового обладнання. Легкий доступ до розетки 12 В для заряджання портативних акумуляторів. Рейлінги і гачки кріплення встановлюються на капоті двигуна в стандартній комплектації і можуть бути доповнені зручним комплектом багажника для ще більшої практичності.
Теплообмінник для охолодження гідравлічної системи Система охолодження достатня для підтримки температури олії в безпечних межах
Подвійні розетки 12 В дозволяють підключати додаткове електроустаткування, заряджати акумулятори, мобільні телефони тощо.
Rider забезпечує безпеку, стійкість і потяг, як на рівних ділянках, так і на схилах. Низький центр тяжкості Rider сприяє гарному зчепленню з дорогою, а також комфортною посадкою користувача.
Підготовленість до роботи з високопродуктивною та унікальною декою Combi. Спроектована для досягнення найвищого результату, вона пропонує два способи стрижки в одній деці: мульчування або задній викид (заглушка для мульчування знята). Штампована із цільного сталевого листа конструкція, оптимізована по потоку, забезпечує найкращий у своєму класі результат мульчування.
Підготовлена для високопродуктивної та унікальної деки Combi. Спроектована для досягнення першокласного результату, пропонуючи два способи стрижки в одній деці: мульчування або задній викид (заглушка мульчі знята). Штампована із цільного сталевого листа конструкція, оптимізована по потоку, забезпечує найкращий у своєму класі результат мульчування.
Комфортне сидіння Premium з високою спинкою та підлокітниками (на деяких моделях), дренажним отвором для води. Універсальне кріплення сидіння
Гідравлічний підйомник різального обладнання забезпечує легкість та точність керування. Ножі включаються автоматично після опускання деки
Важіль висоти скошування розташований у легкодоступному місці для водія під час роботи
Всі важелі управління розміщені продумано для максимальної зручності користування
Всі 4-чотири колеса мають розмір 16-дюймів (передні та задні) для максимальної прохідності та комфорту під час руху
Ріжуча дека, встановлена спереду, що забезпечує доступ до кутів, кущів, паркових лав і т.д.
Тип енергії двигуна – бензиновий
Потужність двигуна – 14.0 кВт
Потужність - 19.0 л.с
Двигун – Kawasaki
Модель двигуна – серія FX V-Twin
Об'єм циліндра - 726 cm³
Кількість циліндрів – 2
Охолодження двигуна – повітряне
Система мастила двигуна, тип – під тиском з масляним фільтром
Масляний фільтр - так
Викиди відпрацьованих газів (CO2 EU V) - 792 г/кВт-год
Місткість акумулятора – 24 А/h
Тип акумулятора – свинець/кислота
Вага акумулятора – 7.0 кг
Виробник батареї – Global
Діаметр нескошеного кола – 70 см
Ширина стрижки, min - 103 см
Ширина стрижки, max – 122 см
Висота скошування, min - 25 мм
Висота скошування, max – 100 мм
Муфта включення ножів – електромагнітна
Розмір передніх шин: 200/65-8
Розмір задніх шин: 200/65-8
Колісна база – 96 см
Кліренс – 110 мм
Габаритні розміри: 207х96х118 см
Брутто вага буксирування – 150 кг.
Вага (без різального обладнання) – 316 кг
Трансмісія, тип – гідростатична
Виробник трансмісії, задньої - Tuff Torq
Тип гідростатики – дві педалі
Швидкість: 0 – 9 км/год
Швидкість заднього ходу: 0 – 7 км/год
Модель трансмісії, задньої Tuff Torq
Модель трансмісії, передньої - KTM13U
Модель трансмісії, задньої - K664U
Підвіска сидіння - так
Сидіння – «преміум»
Лічильник мотогодин - цифровий
Матеріал сидіння - вініл
Висота спинки сидіння – висока
Складне сидіння - так
Кермо – ергономічне «м'яке захоплення»
Гальмо стоянки, тип - диск
Рульове колесо з контролем рівня вібрації - 2.67 m/s²
Сидіння з контролем рівня вібрації - 0.15 m/s²
Рівень звукового тиску на вухо оператора – 87 дБ (А)
Гарантований рівень потужності звуку, LWA – 102 дБ (А)